Opis

Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych - stron firmowych, sklepów
internetowych. Firma działa od 2008 roku, od tego czasu nabyliśmy dużo
doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak
również wykonujemy wiele własnych testów.

Oferujemy również
pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google. co. uk, Google.com,
Google.us, Google.ca, Google.de, i inne.

Jak to
działa?

Pozycjonowanie

Wybór słów kluczowych

Najważniejszą
rzeczą, na początku jest wybór optymalnych słów kluczowych, odbywa się to
uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór fraz. Klient
najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy
doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie
przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy
ruch.
Przykładowo dla firmy usługowej działającej w ograniczonym zasięgu
można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na
wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób
promocja w wyszukiwarce jest tańsza, ale również lepiej targetowana. Oczywiście
przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem ilości
wyszukań w Google.

Linkowanie

Podczas pozycjonowania opieramy się
na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co,
kontrolujemy przyrost linków, wówczas mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak
również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony
w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku
towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem
zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów,
itp.

Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w
zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy
chcieli osiągnąć.

Optymalizacja

Meta tagi Title oraz Description
odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania.
Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na
tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o
wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse
na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google
często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na
odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony głównej i podstron.

Treść
strony

Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele
produktów, zoptymalizowany opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi
sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Naturalnie podobna
sytuacja będzie w przypadku wizytówek firm, i przykładowo podstron z opisem
świadczonych usług.

Oczywiście nie zawsze zmiana tekstu jest konieczna,
ale w niektórych przypadkach, można pewne elementy dopracować. Możemy doradzić
jak wykonać treść, lub wykonać ją sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu,
czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę,
niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać naszą ofertę. Można
przygotować je uwzględniając:

- unikalność tekstu
- tematykę,
podkreślenie najważniejszych aspektów oferty
- nasycenie słowami
kluczowymi
- optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania
-
prawa autorskie

Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów
technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym
przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights,
które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron
internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi
Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować,
dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy.

Dodatkowo:

-
klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem
obsługi klienta
- stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały
monitoring fraz, łatwy kontakt
- proponujemy przejrzystą umowę, przed
podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją
dostosować do indywidualnych wymagań klienta
- klient otrzymuje raporty z
pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji
- porady dotyczące
optymalizacji
- inne indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na
stronie

Wystawiamy F.VAT

Kontakt:

http://websy.pl
email:
kontakt@websy. pl
gg: 8288255
tel. 697-715-522